Cum te putem susține?

1. Suport în organizarea și structurarea afacerii


Indiferent că există sau nu proceduri, procese, fluxuri, instrucțiuni de lucru, etc. în cadrul unei firme, aceasta va funcționa și în cele mai multe cazuri va avea și profit. În astfel de firme, eforturile de a fi profitabili sunt foarte mari și de aici apare, cel mai des, demotivarea oamenilor și o mare fluctuație de personal.

Ce se întâmplă atunci când se începe strucurarea unei firme și se trece la un mod de organizare mai riguros?

  • Se obține claritatea activităților făcute de fiecare membru al echipei.
  • Poți să anticipezi mult mai clar rezultatele.
  • Poți evalua și verifică ceea ce se întâmplă în firma ta.
  • Se elimina haosul.
  • Poți scala.
  • Știi pe ce să apeși pentru a accelera rezultatele sau unde să pui stop pentru a opri daunele.

Practic, prin structurare înțelegem documentarea activităților realizate pe fiecare post din companie și definirea procedurilor, fluxurilor, instrucțiunilor de lucru, formularelor și rapoartelor necesare optimizării activităților și mai ales în eficientizarea companiei.

Durata: Structurarea unei afaceri este un proces în echipă și poate dura între 6 luni și 4 ani, în funcție de mărimea și complexitatea companiei.

Cel mai important factor în reușita structurării îl reprezintă implicarea echipei în acest proces și în mod deosebit a managementului. Structurarea poate începe de jos în sus, însă cea mai eficientă este de sus în jos, în acest fel putând fi accelerat procesul de organizare.

Etape:

  1. Auditarea companiei
  2. 4 Ședințe de lucru cu echipa de management
  3. Training cu echipa și angrenarea în procesul de structurare
  4. Start lucru cu echipa, inclusiv continuarea cu managementul și documentarea a ceea ce se realizează pe fiecare post din companie
  5. Maparea între posturi și departamente
  6. Realizare schimbări acolo unde sunt decise în urma pasului 5.
  7. Finalizarea Manualului Companiei.

2. Analiza lunară a companiei, la nivel 360


Sunt mult prea mulți antreprenori care nu se uită la afacerea lor, dincolo de cifre. Lunar, timp de 4 ore, analizăm rezultatele firmei.

Analiza se face 360, adaptat firmei cu care lucrăm, ceea ce înseamnă că ne uităm dincolo de cifre și de profitabilitate.

Analizăm cum s-a ajuns la rezultatele lunii respective, indiferent care sunt acestea, bune sau mai puțin bune și discutăm aportul fiecărui departament la acestea.

În urma acestor analize se pot lua decizii viitoare bazate pe date concrete și se definesc planuri de lucru cu acțiuni ce trebuie realizate în vederea îndeplinirii obiectivelor.

3. Training și teambuilding


Susținem coeziunea echipelor prin traininguri ce pot fi ușor integrate și care susțin înțelegerea membrilor echipei, dincolo de ceea ce „trebuie să lucrăm împreună”.

  • Stabilirea obiectivelor
  • Self Management
  • Gestionarea conflictelor
  • Feedback și feed-forward
  • Motivarea și automotivarea
  • Decizia și controlul
  • Managementul ședințelor

Durata fiecărui training: 1,5-2 ore.

Nr. min. participanți: 6 persoane

Pentru că echipa este motorul firmei, organizăm teambuildinguri tematice care susțin activitatea firmei.

4. Plan de carieră prin evaluare profesională


Să avem un plan de carieră presupune să ne cunoaștem foarte bine abilitățile și competențele. Competențele pot fi stabilite cu mai multă ușurință, prin teste specifice și prin expertiză și experiență într-un anumit domeniu.

Însă când discutăm despre ce ne face plăcere să facem, ce ne motivează, cât de introvertiți sau extrovertiți suntem, aici suntem atât de subiectivi încât cu greu reușim să ne definim.

Vă propunem să realizăm împreună un plan de carieră bazat pe o evaluare profesională, dezvoltată de o echipă din România, care acum este printre primele la nivel mondial în domeniu.

Durata evaluării: 40-60 min

Modalitate: online Brief: 30-60 min

Realizarea planului de carieră: 2 sesiuni a câte o oră fiecare.